Χαρακτηριστικά EasyPort

• Ανήκει σε περιβάλλον open source (λειτουργικό σύστημα Linux, web server apache, database MySQL και γλώσσα php) και δε χρειάζεται προμήθεια επιπλέον λογισμικού.
• Παρέχει πρόσβαση από οπουδήποτε στον κόσμο, αρκεί να υπάρχει internet σύνδεση, δηλαδή απο κινητά τηλέφωνα, tablets και επιτραπέζιους υπολογιστές.
• Δε χρειάζεται καμία εγκατάσταση σε client (τερματικό). Παρέχει πρόσβαση από όλους τους γνωστούς browsers (Internet explorer, Firefox, Chrome, Opera, Safari κλπ).
• Παρέχει εξουσιοδοτημένη είσοδο στην εφαρμογή, με προστασία κωδικού και αριθμού προσπαθειών εισόδου καθώς και συγκεκριμένης IP. Διαδικασίες επαναφοράς κωδικού (password reset), αλλαγής κωδικού και αποθήκευσης κωδικού (με χρήση cookies). Διαδικασίες ταυτοποίησης με αποστολή email ή sms. Διαδικασίες αναγνώρισης ανθρώπινης εισόδου (Google captcha).
• Σύστημα διαχείρισης ρόλων χρηστών και ομάδων χρηστών (Διαχείριση δικαιωμάτων σε επίπεδο πεδίου εγγραφής).
• Σύστημα διαχείρισης οργανογράμματος του φορέα με αντιστοίχιση χρηστών σε διευθύνσεις, τμήματα, γραφεία κλπ για τη διαδικασία πυραμιδικής εξουσιοδότησης.
• Σύστημα αντιστοίχισης χρηστών σε πολλαπλά τμήματα. Ένας χρήστης μπορεί να διαχειρίζεται περισσότερα του ενός τμήματα, συνολικά ή μόνο μέρος αυτών τα οποία ανήκουν στην ομάδα του.
• Σύστημα προσωποποίησης της λειτουργικότητας της εφαρμογής ανά χρήστη.
• Σύστημα διαχείρισης πολλαπλών χρήσεων.

Αναφορές EasyPort

Υπάρχει η δυνατότητα για τη δημιουργία μιας σειράς από δυναμικές αναφορές από τους χρήστες, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε Οργανισμού, όπως:
• Αναφορές για καθημερινή συμφωνία ταμείων.
• Online αποτύπωση των εγκαταστάσεων ενδιαφέροντος οργανισμού (Χώροι Χερσαίας Ζώνης Λιμένων, Pillars) με πλήρη απεικόνιση σε χάρτες .
• Δυναμικές αναφορές σε όλες τις οντότητες με φίλτρα την ημερομηνία, το λιμάνι, το χρήστη, το τέλος και τον τρόπο πληρωμής.
• Όλες οι απαιτούμενες αναφορές προς τις Λιμενικές Αρχές.
• Όλες οι αναφορές γίνονται εξαγωγή σε αρχείο spreadsheet (Microsoft Excel, Libre Office Calc, κ. α)

Ασφάλεια συστήματος EasyPort

• Διαχείριση αντιγράφων ασφαλείας (download στον τοπικό υπολογιστή του χρήστη).
• Ασφάλεια δεδομένων στο Cloud.
• Υποσύστημα λήψης on line backup, μέσω της Εφαρμογής έτσι ώστε, επιπλέον των ανωτέρων συμβατικών τρόπων διασφαλίζεται η δυνατότητα να υπάρχει ακριβής εικόνα των δεδομένων και στη μορφή που ήταν τη στιγμή του προβλήματος (ατυχήματος) σε επίπεδο χρήστη.

DEVELOPED BY XTEMOS STUDIO @ 2021.

We work through every aspect at the planning

2012
FOUNDING YEAR
2000
HAPPY COSTUMERS
190
COMPANY WORK WITH US
2
OFFICES
21
TEAM MEMBERS
750
PROJECTS COMPLETED